Gambar Plesetan ( Limited Edition


dian : wah sikak do ndelik nang ndi to?aku wedi nang kene dewe! ( sial pada ngumpet dimana? aku takut disini sendiri! )
johan : pekok,aku ndelik nang kene we ra ngerti,genah ketok ndase ngene kox ( goblok ,aku ngumpet disini kox gak tau,wong keliatan kepalane gini kox )

yadi 1 : ndul nek kw ra entek,diwehke aku yo? ( ndul,kl km gak abis,berikan aq ya?)
dian 1 : hem cocote,aku ngeleh e,teko njaluk meneh karo bakule yad ( hem enak aj,aku laper e,minta lagi sama penjualnua yad )
yadi 2 : asem kox kw ki,pelit tenan to,duitku tipis ndes,baline ratak bocengke lo! ( asem kx km ki,pelit tenan to,uangku tipis ndes,pulange gak aq boncengin lo)
dian : ojo ngono to yad,kw njaluk meneh,ngko teko dikanggokke 1  ( jangan gitu yad,km minta lgi,ntr ngaku 1 saja )
                                         
                                             deni : goro2 kw suwi le moto mau marai loro tenan e boyokku (gara2 km lama potonya,jd sakit banget e encokku )
rodia : sory to yank,aq bingung mau sek arep dipencet ki sek endi ( sory yank,aq bingung tadi yg mau dipenct tu yg mana )
 ana : wah edan mambu tenan,ngentut po kw den? ( gila bau bgt,kentut po km den?
deni : asem kox,ngawur,rodia kui paling sek ngentut? ( asem kox,ngawur,rodia kali yg kentut?)
rodia : hihi sory,soale wis ngampet tenan e,ning lak enak to ambune hahahaa (hihi maaf,soalnya udah ngampet,tp enak kan baunya haahahaha)
 deni : kodok,boyokku wis pegel tenan e,lik cepet to lik moto ki!
yadi : hayo,lik cepet to lik moto,selak ngeleh e bos!
johan : sek slow to,nek rampung lik dipoto lik ndang gado godhong teh kui!
dian : sek sabar to ndul,aku gek konsestrasi lik mesem paling apik iki,rasah do ribut!


 jebule anget to ngekep uwit ,keno ge tombo gelo nang kene ra nggowo cewek
 deni : kodok !cewekku ilang nang ndi iki?
ana : sek jal tako golek i nang suket iki ono ora
dian : rapopo to den,kw lik ngepit lak ra rekoso to,wong ngabot2i kox
johan : hayo den diikhlaske wae nopo?
yadi : wuuuu meh bali jup madang malah ono sek ilang barang
 yadi : nopo kw ndul kox malah mecicil nang nduwur?
dian : sikak tenan yad,aku malah ketiban mbelek emprit iki,mambu tenan e

1 komentar:

Anonim mengatakan...

Gambar Plesetan ( Limited Edition - Culun Blog >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Gambar Plesetan ( Limited Edition - Culun Blog >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Gambar Plesetan ( Limited Edition - Culun Blog >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK

Posting Komentar

jangan lupa kasih komentar